Sidor

torsdag 1 augusti 2013

Att bjuda en väninna på frukost..

En av mina bästa väninnor har haft en tuff tid ett tag, så jag överaskade
 henne med frukost vid vattnet på morgonen i dag.
Det enda hon behövde ta med sig på cykelstyret var en brassestol,
det andra fixade jag!
 
Så smarriga smörgåsar, juice, te, vindruvor, ost , kex och marmelad
packades ner i kylväskan, sen möttes vid upp och tog en cykeltur till ett badbrott
på ca 2,5 km.
Där strandade vi i var sin brassestol i solen, intog frukost alldeles själva
och njöt i flera timmar av prat och skratt!
Det kan man kalla kvalitetstid...:)
 
 
*

 
*

 
*
 
*

 
*
Strax ska jag iväg för dagens andra överraskning, en släkting som varit med om en trafikolycka, och behöver muntras upp.
Hoppas Ni haft en lika underbar start på dagen som jag fick!!
 
*
"Vänskap är en planta som kräver flitig bevattning"
 
*
 
Tack för att Ni kikar in hos mig, kram Kate
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Men vad gulligt gjort av dej att fixa frukost och ta med henne till en underbar plats.Ja bilderna känns som riktig balsam för själen.Ha en skön kväll fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Riktigt härligt och fina bilder! den dagen uppskattas säkert av väninnan:) ha de gott..kramiz

    SvaraRadera
  3. Det ser väldans mysigt ut det där:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Men vad gullig du är. Vilken grej! Tycker det var en superide, hon måste blivit superglad.
    Kram fina du. helena

    SvaraRadera
  5. Men å vad fint gjort av dig!
    Ditt hjärta är stort och din tid verkar räcka till hur mycket som helst!
    Ser underbart ut på bilderna!
    ha en fin dag!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Men gud så mysigt och gulligt av dig! Ha en fin lördag! Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin vän du är <3 sådant uppskattas ju =)
    Ser jättemysigt ut. Kram fina och ha en bra dag nu

    SvaraRadera

Populära inlägg