Sidor

tisdag 2 februari 2016

- Jag lever. Jag njuter. Och jag äter...

- Jag lever. Jag njuter. Och jag äter.
Jag tycker att det vackraste som finns, är en människa som trivs i sin egen kropp...
 
Så inleds boken
Hälsodrycker
av Anna Ottosson
som jag hade den finaste turen att vinna hos Finaste mattan,
men finns att beställa här.
 
Jag måste ärligt säga att det var den mest inspirerande bok jag läst,
när det gäller kost och inspiration!!!
Känns som om den kan bli lite av min nya bibel...skratt*
Här bjuder jag på lite underbara & inspirerande bilder ur den...
 
 
*

 
*
 
 
*
 


*
 
*
Nu har jag druckit min gröna frukost och
jag dricker ju alltid min frukost, men aldrig en grön...
och den var fantastiskt god,  faktiskt...
Så idag tänker jag ta cykeln för alla mina ärenden.
Även dom som är på andra sidan stan..
 
*
Njut av dagen, kära Ni...
 
Tisdagskram från Kate

12 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Vilken fin bok...det är så himla härligt när man liksom blir sådär helt såld på något..;)
    Duktiga du som cyklar...huu det gör jag bara inomhus i en svettig sal med högmusik...haha..
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Vilka fina och inspirerande bilder. Jättehärlig bok. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Grattis till fin vinst. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Den boken ser ut att bjuda på en massa goda recept. Jag gillar att äta frukosten ofta men en smoothie är aldrig fel! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten :-) ser riktigt inspirerande ut...
    Vilken härlig helg ni har haft, skönt att komma bort och få lite miljöombyte

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Så mycket nyttigt det verkar vara i denna bok.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Den boken har jag också. Visst är den underbar!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten. Boken ser jättehärlig ut. Så mycket gott kan jag tänka mig.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten, blev lite nyfiken på den boken nu :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Vilken lyxig livsnjutarbok :) hälsa är ett av mina stora intressen.

    Idag har jag vardagsrum fynd på bloggen :)

    Ha en kanonvecka!

    LOVE M

    SvaraRadera

Populära inlägg