Sidor

onsdag 22 maj 2013

Bröloppsvimplar

En beställning på bröloppsvimplar är nu klar.
Fick en ritning och önskemål på text.
Pillrigt och lite lurigt eftersom jag inte äger någon broderimaskin.
Men efter detta projekt är jag riktig
sugen på en sån.
Ibland kan jag tycka att det är lite "fusk" med en sån maskin,
för då är de ju inte jag som gör jobbet så att säga..
Men det underlättar ju garanterat arbetet!!
 
 
*

 
*

 
*

 
*

 Ritning från blivande bruden...
 
*
Äger Ni någon broderimaskin?
Lämna gärna tips...
 
*
Önskar Er en härlig dag
&
ta till vara på varandra!
 
*
Kram Kate
 
Kika in hos " Våra Foton"
 
 
 


13 kommentarer:

  1. Såå fint! Vad duktig du är!
    Kram
    C

    SvaraRadera
  2. Så fin. Duktig du är.
    Nä, jag äger egentligen inte ens en symaskin. Men får snällt ha mammas stående hos mig :)
    Kram malin

    SvaraRadera
  3. Finfina vimplar, så himla duktig du är!!!
    Ha en bra dag! Kraaaaam Paula

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är! Så fina! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Ohh... vad fina! Vad duktig du är!'

    Den enda symaskin jag har är en gammal grön Husqvarna som är efter min mormor. Så jag kan tyvärr inte ge dig några tips :(

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Jättefina vimplar, du är så duktig!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Brudparet kommer bli så nöjda o glada, superfina vimplar o jag är så impad över hur duktig du är. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Finfina vimplar!
    Jag har en husqvarna topaz 20. Den enklaste, billigaste av husqvarnas sy & brodermaskiner. Kostar ca 20.000, är helnöjd med den, men skulle så klart vilja ha en "värre" med mer möjlighter någon gång, men än så länge räcker den gott. Det tar trots allt lite tid att hålla på ;)
    Jag tycker absolut att du och maken ska åka iväg på en mysig romantisk helg, efter allt ni gått igenom! Det kan ni behöva :)
    Varmaste kramen!
    /Maria

    SvaraRadera
  9. Åh vad fint! Vad duktig du är! Broderat har jag nog inte gjort sen man gick i skolan och gjorde det på slöjden, så tyvärr är jag inte mycket till hjälp där.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Men vad duktig du är att brodera. Det där skulle jag inte kunna!
    Har ingen sån maskin utan en gammal hederlig Husqvarna!
    klart du ska investera i en sådan, som sagt det underlättar ju om du tänkt göra många liknande!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Bröllopstider. . . så fina vimplar. Det där är inte min grej att kunna ;-) kram

    SvaraRadera
  12. Sv. kopparna är köpta på City Gross :)

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Populära inlägg