Sidor

lördag 11 maj 2013

Hud och Harmoni

 
Har ju sån fördel med att bo granne med
underbara Maria som driver salong
(klicka på länken så kommer Du dit..)
här i Sala.
En liten salong i hennes eget hem, med en härlig varm atmosfär
och till dessutom förmånliga priser!!
 
Igår fick dottern ta min tid för en ansiktsbehandling,
då hon har problem med acne.
Lite avundsjuk blev jag allt, på att få ligga varmt
 och skönt nerbäddad
under ett rosa tjockt täcke
och bli ompysslad, och med ljuv musik i bakgrunden...
 
 
 
*
 
 
 
*


 
*

 
*

 
*

Härliga vårfärger på nagellack från MAVALA.
Jag valde den jeansblå...
 
*
Idag blir det et besök hos äldste sonen
med familj !
 
*
Ta hand om varandra,
kram Kate

 


4 kommentarer:

  1. Åh så skönt det såg ut.
    Avkopplande och vardagslyx på hög nivå.
    Och vilka snygga vinställ i förra inlägget. Älskar björkträden.
    Ha nu en härlig helg. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Har aldrig unnat mig ansiktsbehandling förr, men nu har jag gått hela sex gånger på en AHA behandling, så ljuvligt skönt. Tänker fortsätta en gång i månaden för det är min hy värd....ha en skön lördagskväll o fniss:) skulle jag tröttna på armbanden .......är de dina. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Åh, skulle jag gärna också, få ansiktsbehandling. Ha en trevlig lördagkväll :-)

    SvaraRadera
  4. Tack för din fina kommentar.
    Önskar dig en riktigt härlig söndag
    kram
    AC

    SvaraRadera

Populära inlägg