Sidor

måndag 10 augusti 2015

Ett leende på läpparna...

Har haft en fantastiskt härlig helg med massor
av påfyllning på må-bra-kontot.
Äntligen har vi träffat vår goa släkt på min fars sida...
Vi har kontakt på Fb, men inte IRL, speciellt ofta...
Men nu tog min ena fina kusin tag i det och jag, min syster och
min son med familjer blev bjudna hem till hennes fina hem i lördags.
Det blev mycket god mat, femkamp och badbus i poolen,
och naturligtvis en himla massa skratt!!!

 
*
 
Fem-kamp med grenen "Spotta groda", inbjöd till skratt.
Inte var det enkelt heller...


*
 

 "Sonhustrun L" blir distraherad av maken med kameran,
 allt för att deras lag skulle vinna...
 
Koncentrerad bloggerska...
 
*
 
Mina "hjärtan" och badbus på hög nivå...
 
*
 
Söndagen blev det kräftfest hemma hos sonen med familj
i eftermiddagssolen i deras trädgård.
Kräftor, ostar bröd och västerbottenpaj intogs,
så magen stod rakt ut när vi var klara..
 
Så nu är energikontot påtankat, och startar en ny arbetsvecka med
ett leende på läpparna!
 
*
Måndagskram från Kate
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Härlig helg ni haft. :-) Är ju så mysigt att träffa nära o kära. <3 kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Det är precis sådan samvaro med goda vänner/släkt man behöver för att tanka en massa härlig energi.

    Ha en fortsatt fin sommar,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Så underbart....härliga bilder. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Låter helt underbart! Kul att ha kontakt med släkten. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hallå där!
    men å så roligt att ta upp kontakten så där. Jag har en massa kusiner jag inte träffat på mååååånga år..
    Härliga bilder och tanka skratt och energi är livsnödvändigt.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Härligt med en sån där helg, att bara få umgås och må bra, att sedan återse människor man inte träffat på länge är extra kul, är också dålig på att träffa tex kusiner även om vi inte bor så långt ifrån varandra men desto roligare när det blir av.
    Ps stort lycka till med ditt nya uppdrag, har läst om men inte haft möjlighet att kommentera , såå kul och spännande !
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vilken fantastisk helg!
    Allt låter helt underbart. Jag älskar verkligen femkamp och alla sorts lekar utomhus! :)
    Jag åt kräftor i torsdags och på Lördag är det dags igen.
    Hoppas arbetsveckan har börjat bra!
    Sköt om dig och ha en fortsatt jätte fin vecka.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder :)
    Och spotta groda är inte lika lätt som det låter ;)
    Kram till dig finaste

    SvaraRadera

Populära inlägg