Sidor

fredag 30 oktober 2015

Fira att vi vågade...

Det vankas härligt umgänge med god mat,
denna fredag.
Mina nya kollegor & våra män ska ut och äta
god mat på restaurang och ha trevligt umgänge ikväll.
Jag är så glad att vi tog steget ut och startade eget.
Samma jobb, eller kanske mer jobb om jag ska vara ärlig...
Men att jobba åt sig själv och att bestämma allting helt själv,
och dessutom vara ett litet gäng där det blir färre åsikter och konflikter
överväger allt det.
Så ikväll ska vi ut och fira att vi vågade...

 
*
 
*
Men nu ska jag starta dagen med en lååång vandring
 med Lilla Herr Larsson
för att sen åka till grannstaden och shoppa lite..
Det gapar rätt tomt i min garderob efter min flyttstädning.
 
*
Fredagskram från Kate
 
 


6 kommentarer:

  1. Stort grattis att ni vågade ta steget. Det är nog många som skulle vilja våga starta eget, men inte riktigt törs ta steget. Fin allhelgonahelg till dig.

    SvaraRadera
  2. Grattis till steget som egen och att du gjorde det.. Klart att ni skall fira!

    Ha en fin fredag och trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Grattis till att ni vågade och ha en jättetrevlig kväll.. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Förstår att det måste vara en underbar känsla att vara egen!
    Det går framförallt mycket snabbare att komma fram till beslut och sen genomföra dom.
    Stort grattis igen.
    Hoppas ni firar ordentligt ikväll.
    Det är ni värda allihopa efter allt slit!
    Ha en jätte trevlig kväll och helg!
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni firade stort, det ska man göra när man tar ett sådant stort
    kliv i livet, heja er !
    Önskar dig en härlig lördag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Klart att man ska fira detta som ni gjort. Helt fantastiskt kliv ni tagit.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Populära inlägg