Sidor

tisdag 26 april 2016

Ray Ban - en investering i solglasögon

 
Jag funderar på att investera i ett par riktiga solglasögon.
Eftersom jag är ute så många timmar varje dag, så är det skönt för
ögonen att få slappna av. För efter en dag i solen så är pannan
lagd i veck, och samma med huden runt ögonen.
Ja, just för tillfället behöver man snarare cyklop istället för solskydd,
men i min tanke så måste det vända... eller?!
Mest sugen är jag på att lägga pengarna på ett par Ray Ban,
gillar deras klassiska modeller, som håller år ut och år in.
Maken har ett par av pilotmodellen som han köpte på 70-80 talet,
och de är hela och modellen är lika modern idag som då..!
Här är några jag spanat in efter bästa pris..

 
 
 
 
Mycket bra pris på dessa nu...
Dessa bågar passar nog mig bäst i tycke och smak.
 
 
 

Lite svalare i sin färg..
 
 
 
Grönt glas & silver..
 
 
Även dessa gillar jag i guldmetall och grönt glas.
 
 
Har Ni investerat i riktiga solglasögon,
eller köper Ni många och varierar för dagen?!
 
*
 
Tisdagskram från Kate
 
 
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Jag har ett par köpta hos optikern, kommer dock inte ihåg vilket märke men älskar dem och har haft dem ett par år. har hellre ett par "dyrare" som håller än flera halvdåliga. Hoppas du har en skön tisdag. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jag har kört med nya från HM varje år och beklgat mig om hur dåliga de är....så till slut blev min kära sambo trött på min snålhet och köpte mig ett par guldfärgade som du har på bilden ovan, som present....haha. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Jätte snygga alla, men håller lite extra på bild nr 2 :)
    Jag har ett par billiga, visst dom är inte så bra men jag
    har slarvat bort ett antal brillor och då blir jag lite snål ;)
    Fin kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Jag köper solglasögon med min styrka i. Annars ser jag inte ett skit. Försöker hitta snygga bågar för det.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Älskar Ray Ban.....jag har köpt med styrka....Kanonbra. Kram Anette

    SvaraRadera

Populära inlägg