Sidor

torsdag 14 juli 2016

Cream - ett favoritmärke i garderoben

Jag är ingen Odd Molly fantast alls när det gäller kläder,
men ett märke jag är väldigt svag för är Cream.
Lite romantiska kläder i oftast tunna skira tyger.
Jag är inte den som klickar hem kläder speciellt ofta heller,
men när jag satt och surfade runt på nätet  en kväll hittade jag
 lite plagg som jag gärna fyllde ut min garderob med.
Är det dessutom halva priset så är det ju svårt att låta bli...
 
Ragnhild blouse kan både dressas upp eller ner...
Till en svart kjol och högklackat, vita sommarjeans  med ballerinaskor
eller till ett par shorts & sneakers...
Den rosa sjalen är tunn & skir och kan användas till mycket.
Den hittade jag hos Stylepit

Blusen fyndade jag hos Country Dreams
 
 
 
En jeansblå Tischa med Inkamönster som kan användas till
 ett par vita jeans eller ett par slitna shorts..
 

 
Tunn och fin spets längs nacken....
 
Inkainspirerat halsband med läderdetaljer och turkosa stenar med lång kedja..
Halsband från Stylepits rea och
Tischan från Country Dreams
 
 
Creams Gillian Blouse i färgen Dark sand fyndade jag på Nordljus...
 
 
*
Har Ni något favoritmärke på kläder?
 
*
PS. Tack för alla goa kommentarer för min prestation i Vansbrosimningen,
det värmer ända in i hjärteroten.. <3
 
Torsdagskram från Kate



 
 
 


9 kommentarer:

  1. Oj vad mycket fint du klickat hem, du kommer ju bli expert på internetshopping, blink blink.
    Jag har inget favoritmärke, men gillar kvinnliga kläder.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Mycket snygga kläder du nätshoppat.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Mycket snygga kläder du nätshoppat.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Hej hej..
    Å så mycket snyggt...
    Jag har märkt att jag klickar hem mer och mer...förr gjorde jag aldrig någonsin det...
    Jag har flera favoritmärken...bla. Esprit, Bondelid, Stockholm (MQ) och koftor från Odd Molly har till kommit nu på senare tid.... ;)

    Va härligt det lät med nystädat hus!! Du är så himlans effektiv du.
    Kraaam Katarina

    SvaraRadera
  5. Jag gillar Odd Molly men även Cream. Snyggt halsband. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Gillar båda dom märkena :) Så himla fina kläder. Halsbandet var jättesnyggt. Kram ocj njut av fredag vännen <3

    SvaraRadera
  7. Skönt att landa i vad man gillar det blir färre felköp då! HunkyDory är en av mina favoriter.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Snygga kläder. Själv har jag kommit in i nåt "anti-läge". Det finns inget snyggt att handla. Och skulle jag hitta nåt så passar det inte min plånbok.
    Ha en makalöst bra och skön semester, fining.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Snyggt! Cream har mycket fint! Jag har en blandad kompott av favoritmärken. Allt från Lindex, Ralph Lauren till bl.a. Odd Molly. I över lag gillar jag skandinavisk design.

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg