Sidor

onsdag 18 januari 2017

Dags att fylla " tant"...

 
Ja, idag är dagen D här och det är dags at fylla tant...
Känner mig inte speciellt mycket äldre än igår, faktiskt... ;)
Åren går, och jag känner mig bara klokare och starkare än den dagen
jag fyllde trettio. Så ingen ångest, tycker bara att siffrorna visar lite fel... skratt*
Färdigfirat är det också.  Jag har firat med mina nära & kära, inget  partaj den här gången..
Alla mina andra jämna födelsedagar har firats med bubbel & partaj
men den här gången smiter maken och jag iväg på tu man hand.
Mot 4 S....
Sol, Skidor, Snö och Skoter
 
 
*

 
 
*
 
Kram från Kate
 


5 kommentarer:

  1. Waooooooo vackert & stort GRATTIS❣ till tant hihi ....
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis igen till dig. Ha det mysigt och skönt nu.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Du är låååångt ifrån tant kära du ;)
    Stort grattis igen och ha underbart härlig helg.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS!!! När blir man tant? Trevlig resa!!!

    SvaraRadera
  5. Åhhh ett stort grattis i efterskott goa Kate, och Absolut inte tant. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera

Populära inlägg