Sidor

söndag 29 januari 2017

Mer Bruka och påfyllt konto...

 
Ja, nu är vi framme vid Sköna söndag redan...
Helgen går i ett lika rasande tempo som veckorna.
Igår hade vi svåger & svägerska här på besök, de kom för att gratulera mig lite så
där i efterskott, eftersom jag gömde mig i Säfsen när själva födelsedagen begav sig..
Vi har så mysigt och roligt när vi träffas, tyvärr inte så ofta då dom jobbar myckethelger,
och så har man ju andra saker inbokade där emellan. Vi bor ju även 6 mil ifrån varandra...
Men när vi träffas så fylls må-bra-kontot på till bredden med prat & skratt.. :)
Och vilken present de hade med sig, blev alldeles varm i hjärtat!! 
Ska visa den i ett annat inlägg, måste sätta mig och plugga in lite hur man använder den... :)
Bjöd på den fantastiska smörgåstårtan från en närliggande by, lite frukt och sötare godsaker,
då den yngre kusinen också var med..
 
 
*
 
 
*

 
*

Lite nya djupa skålar från Bruka är inhandlat från lokal butik,
och i rosa förstås..
 
Idag tänkte jag att vi skulle fylla på må-bra-kontot med ytterligare
ett besök hos våra vänner som  haft födelsedag och varit bortresta..
Önskar Er alla en härlig söndag..!!
 
Kram från Kate
 
 

8 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig helg. :-)Och vilka fina skålar, sånt kan man inte få för mkt av. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Chokladbollarna ser ljuvliga ut och påfyllnad på måbrakontot är ju aldrig fel!
    Önskar dig en underbar söndag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Låter som en toppensöndag, och de övriga dagarna verkar varit toppen med. Men håller med dig att helgerna går i rasande tempo.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Härliga helg! Fint porslin i min favoritfärg;). Ha en fin söndag!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig helg. Viktigt att umgås med dem man mår bra med. Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Å så mycket gott och vilken härlig helg !
    Stort GRATTIS i efterskott :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Så fint. Det avlånga fatet har jag tittat på många gånger men aldrig köpt. Varör undrar jag nu. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Åh så smaskigt detta såg ut!! Härligt att sprida ut födelsedagen lite och sprida på det goda man kan peta i sig vid dom tillfällena ;)
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Populära inlägg