Sidor

torsdag 12 januari 2017

Skifte på dagar...

 
 
Nu har vi ju skifta våra lediga dagar igen för den här terminen,
och nu får jag lyxa till med fredagar ... igen!!
Så idag gör jag veckans sista arbetsdag och får avsluta den ganska tidigt dessutom,
då vi samarbetar hemma hos en kollega.
Sen styr jag bilen mot affären och helghandlar, så det är klart.
Huset är ju nästan orört nu när jag inte arbetar i "hemmet", utan på nedre plan..
Så lite lätt avdammning och dammsugning så är det klart,
ja lite toaletter då förstås...
För imorgon på min lediga dag, ja, då vill jag vara just ledig!!!


 
Torsdagkram från Kate
 


6 kommentarer:

  1. Låter toppen att ta helg idag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Skönt med en ledig dag! Det är så mycket värt.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Ha Enviken ledig dag. Jag ska fredsgsstäda men Jag är ju inte ledig haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Lediga dagar är de bästa! Alltid! De där när man har bockat av allt från städning till handla mat...
    Ha en glad helg nu!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Så skönt att ha det som måste göras klart så man bara kan njuta av att vara just ledig :) Hoppas du får en jätteskön helg vännen <3 Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad skönt det låter med en ledig dag i veckan,
    nu blir jag lite avundsjuk faktiskt.
    Fin kväll till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera

Populära inlägg