Sidor

fredag 10 februari 2017

Min fredag - och jag ska bara vara vacker... ;)


FREEEEDAG....  och ledig !!
... och det bästa är att det finns ingenting  inbokat i agendan!
Så nice känsla..
 Så varför inte ta mig tid för lite egenvård, och bara göra sig vacker...
 dricka lite gott kaffe... bubbel är ju lite för tidigt ännu... och bara njuta!!
Om lusten infinner sig så kanske jag gör en lite visit till Svenska hem och kikar lite...
Hade tänkt åka in till grannstaden och besöka Chilli och kika på min kökslampa som vill flytta hem hit, men tar det en annan dag...
Men först nu en frisk och skön låååångpromenad med lilla Herr Larsson, som är på
tillfälligt besök hemma hos mamma...

 
 
*
 
 

*
Freeeeedagskram från Kate


8 kommentarer:

  1. Jag har precis kommit hem från ett möte vi haft med en familj, så nu är jag också HELT ledig!Ska köra ett varv med dammsugaren och efter lunch åker jag in till stan, handlar lite, plockar upp dottern vid skolan och skjutsar till stallet.... Sen... ikväll, när det är hämtat och klart i stallet, då blir det fredagsmys med bubbel!
    Ha en riktigt fin dag och du är ju redan vacker, så hur ska det där sluta?! ;) =)
    Kram/Maria
    P.s kul att du gillade min nya header! =)

    SvaraRadera
  2. Du är naturligt vacker och behöver inte alls hålla på med en massa extra "jox" ;)
    Ha en underbart ledig dag och gör bara det du känner för ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig fredag. Kul att pyssla om sig själv lite extra även om du redan är fin som du är. Snygg färg på lacket. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Vilken skön fredag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Underbart med en dag när man kan ta hand om sig själv. De behöver vi alla. Hoppas hela helgen blir lika skön och trevlig. Kram

    SvaraRadera
  6. Underbart med en dag när man kan ta hand om sig själv. De behöver vi alla. Hoppas hela helgen blir lika skön och trevlig. Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig fredag. Önskar sig en fortsatt fin helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig fredag. Fix med dig själv och en promenad med Herr Larsson. Härligt!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera

Populära inlägg