Sidor

onsdag 8 mars 2017

Vet inte hur det gick till, men....



 
Vet inte hur det gick till, men i dotterns flytt hemifrån,så följde
 lilla Herr Larsson med i flyttlasset...
Nog för att han är väldigt liten , men nog borde dottern sett om han försvann ner i någon  kartong när flyttlasset gick...?!
Eller...?
 
Men tänk... nu jag har fått haft mitt lilla hjärta på besök här några dagar
då dottern har haft långa skoldagar och hennes sambo är på jobbet.
Så ikväll fick jag sällskap av en liten träningskompis på min löprunda
(som blev lite kortare än vanligt...), för lite otränad är han och blir ju snart 8 år!!
Är det något jag saknar så är det en träningskompis,
 en fyrbent träningskompis...:)
 
 
Trött och utslagen ikväll, lilla hjärtat...!!
 
*
Kram från Kate

4 kommentarer:

  1. Haha... underbar bild den sista!
    Förstår att du saknar en träningskompis. Här är det nog snarare Ferry som saknar mig som en träningskompis.... Fniss... Nä, jag går helst mina pw´s själv ;)
    Japp, sista rycket innan helg! Vi har stalltjänst denna helg, så det blir tidiga morgnar och sena kvällar i stallet...
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Så gullig han är lille Larsson. Ja, du också kära kusin :)
    Stor kram till dig
    Petra

    SvaraRadera
  3. Förstår att du saknar denne lille krabat.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Så kan det gå och vilken helt ljuvlig bild den sista hi hi - helt utslagen!
    Alltid lika kul att kika in till dig...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Populära inlägg