Sidor

måndag 4 september 2017

Känsla av höst...

 
Idag har det varit en perfekt dag att vara ledig på...
Tror det har regnat från alla väderstreck, lodrätt & vågrätt...
Fullt utrustade i regnställ och stövlar, på både lilla Herr Larsson och mig
traskade vi runt på en promenad...
Men ingen av oss gillade det, så vi skyndade oss in i värmen hemma igen och fortsatte med
operation höststädning och röjning av tvättstuga istället!
Japp, igår hade jag en form av höst-mood och tvättade alla fönster
 och bytte till lite murrigare gardiner...
och som sagt... idag regnar det -  på alla nyputsade fönster... :(
 
 
*
 
 
Nu är det planering av veckans matsedel medan jag surplar på lite varmt te,
 i väntan på Biggest looser VIP..
 
*
Önskar Er en ny finfin vecka,
kram Kate
 

6 kommentarer:

  1. Hösten kommer inte få ta plats hemma hos mig än även om det både syns ute och i almanackan. Jag klamrar mig fast vid sommarens glada färger. Biggest loser VIP ska jag också se. Men var så trött igår. Får kolla på play nån dag.
    Stor kram till dig, fina kusse
    Petra

    SvaraRadera
  2. Det går inte att komma ifrån att hösten är på ingång. Men man vill hålla kvar vid sommaren lite till.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det verkligen höst därute och förhoppningsvis kommer vi få många vackra varma höstdagar innan senhösten kommer. Kollad också Biggest loser VIP men tyckte inte om det så det får vara. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Nu har verkligen hösten hittat hit! Brrrr... hoppas vi får några indiansomrar bara!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  5. Tack för dina gulliga ord hos mig!
    Så fina höstbilder, lite mysigt är det allt att krypa in och tända ljus. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. This is a really good idea that you have going on. manufacturing



    หนังไทย

    SvaraRadera

Populära inlägg