Sidor

tisdag 3 oktober 2017

Nästan magiskt...


En nästan lite magisk känsla fick vi, jag och maken när vi tog oss till en närliggande sjö
för bara en vilopaus, grillning och en god kopp kaffe i söndags eftermiddag...
Tyst, lugnt och stilla....
Moder Natur är bara sååå vacker just nu, som ett färgsprakande spektra..
Såna stunder fyller min kropp och knopp med massor av energi...
Jag skulle kunna bosätta mig i en liten stuga med skog och en liten sjö utanför husknuten,
det skulle fylla mitt liv med det jag vill ha just nu...
 
Men innan vi kan köpa det lilla stugan vid sjön och med skogen runt hörnet,
så måste jag/vi jobba några år till...
Lite svårt att ta med mig jobbet till min dröm..
Men drömmen finns så jag får drömma &längta ett tag till...
 
 
*
 
 
*
 
Kram från Kate

10 kommentarer:

  1. Underbara bilder!
    Varje höst får jag en galen längtan efter att flytta ut på landet, gärna intill en sjö... bara sitta och njuta som du säger...
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder som du knäppt. Drömmar ska man ha, för en dag kanske de slår in.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Ja man måste nog använda ordet magiskt. Vilka bilder! Nästan så man börjar gilla hösten, men bara nästan. Här har regnat och blåst som sjutton ... ;)

    SvaraRadera
  4. Verkligen magiska bilder. :-) Hösten är bara sin fin med alla sina färger. Kramizz Lails

    SvaraRadera
  5. Verkligen magiska bilder. :-) Hösten är bara sin fin med alla sina färger. Kramizz Lails

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj...magiskt var namnet! Vilken fin fikastund - spara den stunden i en ask till vintern :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  7. Så mysigt :) Ja, sista bilden var mitt verk, inte riktigt klar men snart ;)
    Största kramen till dig, kusse
    Petra

    SvaraRadera
  8. Dina bilder säger allt... magiskt! Som akvareller.

    Trevlig helg och Kram! Anna

    SvaraRadera
  9. wow så vackert <3 Och så mysigt att ge sig ut sådär :) Hoppas du mår fint <3 Kramen

    SvaraRadera
  10. great pictures that you snap. dreams are supposed to be, for one day they may come in.
    hug mom c

    หนังใหม่

    SvaraRadera

Populära inlägg