Sidor

onsdag 10 januari 2018

En kopp te som en perfekt avslutning....

 
Efter en riktigt, riktigt skön ledig onsdag, den här veckan, så sitter jag
nu uppkrupen i soffan med en kopp värmande te i min härliga stora
rosa mugg från Bruka Design och en massa tända ljus..
En perfekt ledig och avkopplande dag har jag haft, trots att jag inte har
suttit på rumpan någonting.
Lite investering till vardagsrummet har jag hunnit med,
ett uppskattat besök hos finaste brorsan, som aldrig får må bra...
och en låååång och skön promenad i vintersolens bleka strålar...
Lagat en riktigt god middag, högrevsbiffar serverade med en massa grönsaker,
och ett snabbt besök av dottern med sambo på kvällskvisten... <3
Så nu sitter jag här... nöjd med denna dag!

 
 
*
 
Största kramen
 från Kate


2 kommentarer:

  1. Det var massor som du hunnit med på din lediga dag. Då kan det vara gott med en kopp på kvällskvisten.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Så fint och mysigt... skön känsla att få känna sig nöjd!

    Trevlig helg och Kram! Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg